% If Session("login") <> True Then Response.Redirect("login.asp") End If %>
|
Pøt Mølle Løbet 2003 Idéramme: Skattejagt
Den kendte skattejæger P. Usling har fået fingrene i
et kort, der antyder, at der findes en skjult en skat i området. Sct. Georgs Gildet har gennem mange år haft fuldstændig
kontrol over Pøt Mølle Skoven, men rygtet siger at det alligevel er lykkedes
at få gemt en skat i området – og ingen ved længere noget om, hvor skatten
er gemt. Der er blevet søgt meget efter den forsvundne skat -
hvad det så end kan være, måske noget tryllepulver, en tryllekappe, ønskestenene,
en masse guld eller måske............. På baggrund af P. Uslings fund har Sct. Georgs Gildet
bedt de to spejderkorps om hjælp til at finde skatten hurtigst muligt, inden
den falder i forkerte hænder. Spejderne sendes ud i området i deres patruljer
og skal mødes med Sct. Georgs Gildet på de steder, der fremgår af P. Uslings
kort. Sct. Georgs Gildet har fundet nogle
kortstumper, der måske viser vej til skatten. Men for at være sikker skal spejderne
løse nogle forskellige opgaver og/eller ledetråde på posterne.
På jagten efter den forsvundne skat er der opgaver om
Spejderne får udleveret et stykke af et ”skattekort” som leder dem til den første base, hvor de skal løse den/de stillede opgave/r. Når opgaven på basen er løst får spejderne udleveret en ny kortstump, der matcher resten af kortet, og viser vej til næste base. Læs indbydelse til mikro/mini/juniorer (DDS) og bæver/ulve/spejderne (KFUM) her Læs indbydelse til storspejdere/seniorer her |
|